21 June 2009

Salam, semalam biasalah aktiviti rutin kami main badminton. Hari ni sepatutnya kitaorg nak pegi Minatomirai jalan-jalan, tapi dek kerana cuaca hujan kami lepak je la kat umah. Tengoklah lepas asar nanti kalau cuaca OK nak turun g Konan, Saty beli barang.

So sekarang ni Ita memasak la dulu. Nak tau tak kalau Ita masak anak2 buat apa? ha...taktiknya kena bukak komputer.

Inilah aktiviti lazim 2 org anak ita sambil ita memasak. Diaorg ni memang leka kalau tengok komputer. Biasanya tengok youtube la coz kat situpun ada banyak video pelajaran, ABC, anak muslim, upin & Ipin pun diaorg ni suka tengok. Kadang-kadang si kakak tu yg tolong klik bila dah habis. Si adik pulak kalau dia dah syok sangat sampai nak pegang screen komputer tu. Kalau perasan ada dalam klip tu adik fateh buat muka kelakar dia...hehehe...kalau perasan la...kejap jer dia buat...memang kitaorg mesti nak tergelak kalau dia buat muka tu...hehehe.... video

3 Comments:

  1. blogresipi said...
    Comey jer anak2 Kak Ita neh... sampai senget2 kepala dok tengok kat komputertue.hehe
    Jiya said...
    comey sungguh... kalo dekat dah kena tarik2 pipi.. akekekkeke
    Juwita Jamaludin said...
    to ijan.. hehe dia memang macam tu suka tgk komputer

    to jiya nasib baik jauh kalau tak metah pipi anak akak ye.. hehehe

Post a Comment



Share it

About this blog

821602_296729d757ea84k5ins587.JPG


822702_052345cc77ea843wlurk88.JPG