08 February 2010


Semalam nampak hari cerah je.. tambahan papa memang dah janji nak bawa kami jalan-jalan naik basikal ke area Sakuragicho. Seronok sangat.. Ita suka naik basikal kat sini sebab ada laluan basikal dan pergi naik basikal rasa luas pemandangan sambil tu boleh berhenti ambil gambar. Lagi pun dari rumah ita ke bandar dekat je lebih kurang 20 minit naik basikal... sambil lalu ke arah sakuragicho tu kami lalu di Anpanman Museum jadi Fathnin nak pergi.. Papa singgah .. wah best sebab banyak benda2 menarik disini.bukan ada museum sahaja ada banyak kedai menjual barang2 anpanman. Anpanman ni karektor kartun yang glamour diJepun ni.. comel sangat.. semua barang2 kat sini berunsurkan anpanman seperti kedai roti, kedai potong rambut untuk kanak2, kedai baju2, tempat bermain, buat video,kedai menjahit dan kedai barangan anpanman. untung plak kami singgah hari ni sebab Anpanman dan baikingman( karektor jahatnya) ada plak jumpa pengunjung.. berebut budak2 nak salam dan pegang.. Fathnin pun sama... Fathnin happy sangat.. lain kali boleh datang lagi.. InsyaAllah











<

6 Comments:

  1. Fa'e said...
    wah...anak2 mesti suke gi cni kan???

    kfae dh smpi kat anpanman museum tu thn 2006 masa mula2 dibuka aritu!

    hahaha... sesak gilos masa tu! kebetulan masa tu gi buat passport & boc anak kfae yg baru lahir (acik awadah). dh alang2 ada kat sana, kebetulan pulak AM tu baru bukak.... kitaowg serbu gak la.... hehehe!
    Juwita Jamaludin said...
    tula tengah jalan2 nampak AM ni terus dia nak pergi.. singgah la kejap.. memang lama dia nak g sebenarnya
    Pemuda Pas said...
    salam ziarah kengkawan lameeeeee
    Idayu said...
    wah bestnyer dpt jupa anpanman..dkit la dgn umh ita ek? bole ler len kali jenjalan sana!he3x
    Juwita Jamaludin said...
    to pemuda passiapa ye ni.. tak perasan la siapa awak...

    to kak ayu.. rumah ita dekat juga dengan anpanman museum ni.. 20 minit rasanya... nanti kalau datang yokohama leh la datang rumah kami
    Juwita Jamaludin said...
    to pemuda passiapa ye ni.. tak perasan la siapa awak...

    to kak ayu.. rumah ita dekat juga dengan anpanman museum ni.. 20 minit rasanya... nanti kalau datang yokohama leh la datang rumah kami

Post a Comment



Share it

About this blog

821602_296729d757ea84k5ins587.JPG


822702_052345cc77ea843wlurk88.JPG