11 July 2009

Chicken chop dan kisah Fateh



selamat pagi.... hari ni breakfast simple.. ada sikit lagi chicken chop yang tak sempat nak goreng semalam sebab kisah fateh ni.. ita buatkan telur dadar, nasi goreng dan coleslaw je untuk completekan menu hari ni...hari ni cadangnya nak keluar beli barang-barang dapur yang dah habis tu dan terus pergi main badminton macam biasa.. tapi nak cerita kisah anak ita yang nombor 2 tu Muhammad Fateh. sekarang ni dia dah mula lagak-lagak yang medebarkan mama dia ni.. mana taknya belajar memanjat, melompat dan tarik benda-benda yang dia minat nak tahu.. fateh ni pun ita lihat kuat semangat orangnya.. kalau jatuh pun selamba je muka dia.. jarang menangis... ceritanya semalam tangannya luka terkena penyeput makanan. Tapi yang ita peliknya darah dia tak berhenti lama tau.. mula tak terfikir nak pergi klinik tapi sebab dah nak hampir 2 jam tak berhenti takut juga so pergi la klinik malam-malam pun.. itu pun shaheer yang bawa .. Thanks sangat.. kebetulan ada majlis yassin semalam dapat la shaheer tolong... so berbalut la tangan Fateh ni.. tapi budakkan rimas agaknya suka kadang tu nak buang pembalut tu.. risau takut luka tu terbuka ke apa.. ita kena selalu duduk dengan dia sebab takut dia buang pembalut tu... minggu depan isnin kena g hospital balik sebab nak tengok macam mana luka tu ok ke tak... doakan fateh sihat ye...


sibuk tengok upin dan ipin sambil ita upload gambar ni...

7 Comments:

  1. blogresipi said...
    Alah siannye Fateh.. berbalut dah tangan tu ha.. hero2 nie lasak sikit ye kak... hehe. penin la mama dia :)
    Nor said...
    alalalala.. syiannyer dia.. biasalah ita, boys mmg lasak sket.. moga cepat sembuh fateh tu ya..
    Aymy With Love said...
    adoi, sian dia... semoga cepat sembuh...
    Juwita Jamaludin said...
    to ijan.. tula isau sikit sebab dia jenis kuat semangat nak juga buat apa yang dia nak buat tu yang kadang mama dia berdebar tu..

    to kak nor.. thanks kak.. tula saya baru ada anak lelaki ni rasa risau sikit dengan dia ni.. heheh

    to kak ayu.. thanks ye kak..
    Azura Suhaimi said...
    Ita, anak lelaki nih memang lasak. Sama la ngn anak zura pun cam gitu. Kalau kita tgh wat keje pun, kejap2 kena jengah juga. Xleh leka wat keje. Semoga fateh yg comei cepat sembuh ye, dgr. kata mama tau.
    Chik Mi said...
    ala ciannya fateh,semoga cepat sembuh yer,anak2 akak yg pompuan pun lasak jugak.Sabar ye Ita
    iLa said...
    cam budak besar je fateh..cuba ita tgk iman anak ila..mcm baby lg even dia ngan fateh beza hari je...berjln pun masih lesen L

Post a Comment



Share it

About this blog

821602_296729d757ea84k5ins587.JPG


822702_052345cc77ea843wlurk88.JPG