14 April 2009

Hodagayaku Park





Ahad hari tu selepas solat asar kami ke Hodagayaku park.. park ni dekat je dengan rumah ita kalau jalan kaki lebih kurang 25-30 minit la.. Saja kami anak beranak nak bersantai kat sini .. kami bawa makanan sikit dan bawa set main bola sepak.. tapi disebabkan sibuk main ita lupa ambil gambar waktu main bola dengan abang dan Fathnin.. best juga sekali sekali keluar peluh.. sekarang suhu dah mencecah 22 c so tak la sejuk sangat dan kadang rasa panas sangat plak.. Cantik permandangan kat park ni.. sakura pun dah nak gugur dah.. kami tak jalan satu taman sebab penat dah main bola lagi pun taman ni besar sangat.. so sebelum maghrib kami dah berjalan turun dari park ni sebab park ni atas bukit..

0 Comments:

Post a Comment



There was an error in this gadget

About this blog

821602_296729d757ea84k5ins587.JPG


822702_052345cc77ea843wlurk88.JPG