24 August 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat hari raya semua.. Sudah masuk 6 Syawal baru berkesempatan untuk mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri buat semua rakan2  dan yang mengenali ita. Raya diperantauan buat ke 4 kali di Jepun dan 5 kali dalam hidup sebagai perantau tidak banyak beza dari tahun sebelumnya. Hari kedua kami sudah menjalani aktiviti seperti biasa.

Tahun ini seperti tahun-tahun yang sudah kami berkesempatan ke Embassy di Tokyo untuk bersolat sunat dan menyambut hari raya bersama kawan-kawan yang lain. Alhamdulillah seharian kami beraya dan tidak berasa kesunyian hingga ke malam dan keletihan. Ramadan tahun ini tidak banyak resepi yang dapat ita kongsikan disebabkan sibuk dengan aktiviti di Simple Homemade Cake.. Alhamdulillah semua operasi di Jepun telah pun ditutup untuk tempahan namun pages tersebut akan terus beroperasi dengan resepi2 yang ita gunakan di Simple Homemade Cake. Sekali lagi SElamat Hari Raya Aidilfitri dari kami dan maaf zahir batin dari kami di Yokohama Jepun.

4 Comments:

  1. Anonymous said...
    selamat ari raya kak ita dan family..
    maaf zahir dan batin :)
    muslimkidsshop said...
    Hello! Educate your kids with our islamic learning tools... it's fun!

    Http://muslimkidsshop.blogspot.com
    Download film HD said...
    Selamat hari raya.
    Anonymous said...
    شركة ماسترتك هي احد الشركات الرائدة في صناعة ماكينات التعبئة والتغليف فتقدم الشركة ماكينات تعبئة وتغليف كاتشب او المايونيز مصنعه بالكامل من الفولاذ المتين لتعبئة السوائل بشكل اوتوماتيكي مع تحكم سهل من خلال شاشة تحكم اللمس، ولن تحمل هم تكاليف الصيانة لانك ستحصل علي ضمان صيانة دورية من شركة ماسترتك.

Post a Comment



About this blog

821602_296729d757ea84k5ins587.JPG


822702_052345cc77ea843wlurk88.JPG