17 August 2009

Himawari ( Bunga Matahari )

Hari Ahad pula kami meneruskan perjalanan kami ke ladang bunga matahari. Bunga matahari ni ada masa musim summer. Bila dia dah besar dan kembang memang cantik. Ramai pengunjung yang datang untuk ambil gambar. Seronok sangat tengok semua bunga tu tengak memandang matahari kerana bila petang dia akan tunduk. Sempat juga ita melihat bagaimana susunan koci didalam bunga matahari.






10 Comments:

  1. Suzi said...
    salam ita, suka tengok gambar bunga matahari ni...cantik sungguh!!
    blogresipi said...
    Mak aii... kagumnye!!! besarnye!!! cantik la kak ita... yg model dorang posing kat depan munge tuh pon lawa2 jugak!!! :)
    Chik Mi said...
    sukeeeeeeeee munge2 tu ngan org yg posing tu sekali
    K.Nor said...
    cantiknyer ita bunga2 tu.. kagum dgn ciptaan tuhan nih..
    kew_chop said...
    nyesal tak ikut gi tgk himawari ni. huhuhu
    mizz-siti said...
    cantikkknyee bunga matahari tu...tak sangka la pulak bunga tu rupanya besar & tinggi ekk..best la ita dapat tengok view cantik2 kat sana...huhu..
    HaSue said...
    subhanallah..kalo sue ler..mau full memory kamera amik gambo kat bunge tuh..huwaaaa cantiknyaaaaaaaa...i love sunflowersss.tq ita sharing gamba nih
    Juwita Jamaludin said...
    to kak suzi.. ita pun suka cantikkan kak.

    to ijan.. hehehe besar banyak plak tu tak tahu nak amik yang mana tau.. semua cantik

    to kak mimi.. ehehe orang yang amik gambo tu mengebuk je kak bunga tu cantik sangat

    to kak nor..
    alhamdulilah kak berpeluang gi tengok suka sngat

    to murni.. nanti g ye murni ada lagi rasanya sebelum tunduk tu

    to mizz siti alhamdulilah merasa tgk seronok rasa

    to hasue... yela hasue.. memang orang yang pergi kemera canggih2 ita je pakai digital heheheh
    zikri said...
    tak boleh bawak balik ke ita....kimsalam sama yop di sana
    sue-sama said...
    subhanallah :)

Post a Comment



There was an error in this gadget

About this blog

821602_296729d757ea84k5ins587.JPG


822702_052345cc77ea843wlurk88.JPG