12 March 2009

Fathnin dan Fateh

Minggu lepas ita telefon family di Malaysia. Jadi diorang pesan ambil gambar Fateh dan Fathnin terbaru jadi ini adalah gambar mereka. Fateh tengah ligat nak belajar berjalan dan Fathnin macam biasa je semakin membesar.. Dia kata 'kakak nak besar sampai lampu' heehheeh.. lampu tu merujuk lampu kat rumah ni..itu ayat dia yang selalu disebut. So bila dia tak mahu makan je ita akan kata macam mana 'kakak nak besar sampai lampu kalau tak makan'.ini ayat pancing sebenarnya bagi dia makan banyak. anyway ini gambar mereka.







5 Comments:

  1. enina said...
    comel sgt ni ita... ieee geram.. putih melepak pulak tu dua2.. dah berapa thn dah kakak ni?
    Juwita Jamaludin said...
    alhamdulilah.. kakak baru 3 tahun 5 bln.. adik 9 bln..
    Fatin Helmi said...
    comelnyer fathnin pakai tudung! huhu.. mahunyer anak2 tak putih.. mak dia putih..
    Juwita Jamaludin said...
    to fatin mana ade mak yang putih papa dia yang putih... anak2 ita ikut banyak ikut fariz.. heheheh
    Fariz said...
    Dah hitam la, banyak main bola.

Post a Comment



Share it

About this blog

821602_296729d757ea84k5ins587.JPG


822702_052345cc77ea843wlurk88.JPG