09 March 2010

Salji lagi...



Hari ni salji turun lagi di Yokohama. Sebenarnya kalau ikut ramalan pagi tadi tidak ada salji cuma hujan je... Fathnin nampak salji je seronok sangat terus kata nak pergi main.. tapi mama kata biar banyak dulu baru seronok. Bila malam salji banyak .. kali ni bawa adik fateh main salji.. diam je dia sebab sejuk agaknya atau terkejut apa yang jatuh atas kepala dia.. Sebelum salji ni turun hari tu fathnin ada kata bila la nak turun salji lagi.. mama kata doa la... mulut dia terkumat kamit doa.. hari ni bila ada salji dia kata yea.. seronok Allah dah bagi salji kat Fathnin dah.. alhamdulillah...macam2 anak mama ni.. tapi pelik juga.. salji waktu spring .. apa-apa pun semuanya ketentuan Allah..








2 Comments:

  1. ieda said...
    salam dik .. rindunya nak jenggah sini .. lama tul x tanyer berita dari ita disana ..

    masuk2 ada cerita pasal salji .. cuaca salji disana ya .. huhu bestnya .. di pahang skrg nieh tgh kemarau .. baru semalam ujan ... setelah ada yg berusaha solat hajat .. alhamdulillah ..

    mcm mana dgn xtvt memasak ita .. rindu jugak nak tgk xtvt menu dari ita .. :))
    Juwita Jamaludin said...
    wsalam kak ieda.. tula lama tka dengar cerita akak.. ada juga dengar cerita tentang pekan tu.. sebab ada kawan tinggal kat pekan..

    ita masak macam biasa je.. hanya menu baru tu yang kadang tak sempat nak cuba.. kalau ada ada la post kat sini.. :)

Post a Comment



Share it

About this blog

821602_296729d757ea84k5ins587.JPG


822702_052345cc77ea843wlurk88.JPG