02 February 2009

Rumah Saya di Yokohama






Assalamualaikum, keluarga di Malaysia selalu bertanya tinggal di Jepun bagaimana? OK ke rumahnya, luas tak mcm kat Malaysia? Mahal tak sewa? dan macam-macam soalan lagilah. So, untuk ayah, mak, opah, abang, kakak dan adik-adik dan semua saudara di Malaysia...dalam ruangan ini Ita akan upload gambar persekitaran rumah Ita.Tapi luar jelah dulu ya, dalam rumah nantilah dalam ruangan akan datang (Ops...sebenarnya kena kemas dulu, maklumlah ada adik Fateh & Fathnin tu). Kawasan rumah ni pada Ita selesalah...ada ruang luas di belakang rumah untuk bersantai...nak bermain ke, barbeque ke...nak bercucuk tanampun boleh. Backyard ni kena berkongsi 3 rumah...rumah saya, 1 rumah lagi org Jepun duduk & 1 lagi rumah kawan abg saya (Saifulza) akan menyewa. Bulan 3 ini kawan abg saya tu bersama isteri dan anaknya akan duduk. SELAMAT DATANG! Best, Ita ada kawan & Fatehpun nampaknya akan ada rakan seperjuangan. Rumah saya setingkat sahaja dan sewanya 60,000 yen sebulan. Tapi rumah kawan abg saya tu lebih luas, 2 tingkat & sewanyapun tak la mahal sangat, jsut 72,000 yen jer...
"OOKII KUTTE KIREI DESU"

1 Comment:

  1. kyo_9 said...
    Assalamualaikum cikgu..
    saya Syed.. alhamdulillah cikgu sekeluarga dah selamat sampai ke negara matahari terbit nih.. boleh tahan jugak kawasan sekitar rumah cikgu.. sewa pon taklah mahal sangat, umah saya tinggal ni lagi mahal 84500 yen.. hehe, insyaALLAH kalo ade rezeki saya singgah umah cikgu yerk.. macam dah mahir cakap bahasa jepon jer.. gambarimasyou ne~

    wassalam

Post a Comment



Share it

About this blog

821602_296729d757ea84k5ins587.JPG


822702_052345cc77ea843wlurk88.JPG