25 November 2009

Autumn 2009 Hodogaya Park


Semalam bangun tidur je papa kata hari ni papa nak rest .. jadi papa plan nak bawa ita dengan anak-anak jalan. Tapi nak pergi mana ye.. disebabkan nak rest otak je setelah papa sibuk sejak akhir-akhir ni jadi papa ajak pergi taman. Kami pergi taman yang dekat dengan rumah senang naik basikal dah sampai.. dulu kami pernah ke sini juga tapi kali ini saja nak jalan-jalan lagi sambil tengok pemandangan ditaman ni... layan la gambar2 ni ye..


Seronok fateh dapat berlari kesana sini

Fateh dipimpin papa

Suasana ni nak beransur senja


Jumpa 2 -3 pokok momiji ni.. dapat la mama bergambar



masih banyak yang hijau ada sikit je yang merah


suka tengok gambar papa dan anak2 ni.. sayang korang

2 Comments:

  1. blogresipi said...
    Sweetnye gambor yang last tue.. gambor ngan mama takde ke? hehe.. selamat hari raya kak ita dan family :)
    Juwita Jamaludin said...
    tula mama tukang ambik gambo tak de la gambar.. huhuhuuh.. tapi mamang akak pun suka gambar ni

Post a Comment



Share it

About this blog

821602_296729d757ea84k5ins587.JPG


822702_052345cc77ea843wlurk88.JPG