28 July 2010

Sekarang ni musim panas di jepun ni.. jadi banyak la aktiviti luar yang diadakan contohnya aktiviti main air di kolam. Disebabkan Fathnin dah mula cuti musim panas selama sebulan lebih jadi diantara aktiviti musim panas ni tadika fathnin mengajak sesiapa murid yang ingin menyertai aktiviti ni datang untuk main air selain bertemu dengan kawan2... 3 hari aktiviti ni.. ita pun ambil peluang pergi dan bawa anak2..

mulanya ingat fateh tak boleh join... tp tgk2 memang disediakan kolam kecik untuk adik2 yg datang. Nasib bawa juga baju lebih saja sebenarnya tp berguna juga...
kolam ni di letakkan di tingkat 3 bangunan tadika fathnin... boleh nampak padat sangat rumah di kawasan kami ni.. bertingkat2 sebab muka bumi yang berbukit bukau... tak bawa kamera.. snap pakai kamera iphone je...



sebab tu parking kereta mahal bermula dari RM700 sebulan..




mak2 yang menunggu anak main air sambil borak2..



kusyuk fateh sampai tak nak balik





hari jumaat ni ada lagi leh pergi lagi... InsyaAllah..

2 Comments:

  1. ieda said...
    waa bestnya ju .. xtvt main air tuuuu ... huhuhuh kalau anak2 akak memang suker sgt lahhh ..

    best kan tgk xtvt mcm nieh ramai2 nieh .. meriah :))
    Juwita Jamaludin said...
    kak ieda. bebudak dgn air memang suka... ita pn happy tgk diorang suka

Post a Comment



Share it

About this blog

821602_296729d757ea84k5ins587.JPG


822702_052345cc77ea843wlurk88.JPG